Breaking News

Marisa, unha compostelá que cada tarde colle 3 autobuses para contarlle como foi o seu día aos pasaxeiros


Marisa é unha compostelá de 72 anos á que lle gusta moito falar, de feito gústalle tanto que cada tarde, aproveitando a hora punta, colle nin máis nin menos que tres autobuses diferentes para poder charlar cos pasaxeiros e poder contarlles como foi o seu día. Hoxe atopámonos no  autobus número 15 xunto á protagonista e trataremos de coñecela mellor.

- Canto tempo leva viaxando en autobús para poder falar cos pasaxeiros?
- Uns 10 anos, de feito algunha vez aproveito para facer  calceta, que teño a bufanda da miña neta a medio facer

- Que se lle pasou pola cabeza fai dez anos para decidir facer este percorrido cada tarde?
- Adoitan pasarme cousas moi interesantes ao longo do día e necesitaba contalas. Hai veces que llos conto ao meu marido, pero a el impórtalle máis se Sergio Ramos vai xogar o próximo partido, e eu que estou a desexar contarlle que fun á barbería e ninguén me dixo nada respecto diso... Pódello crer!

- Queda ben o novo peiteado
-Moitas grazas!Queres que che faga unha bufanda?

-Non, déixeo. Continuemos coa entrevista.
- Eu voucha facendo, logo se che gusta lévascha...

- Que lle adoita contar aos pasaxeiros?
- Un pouco de todo. Adoito falarlles do que almorcei e aproveito para aconsellarlles que o almorzo é a comida máis importante do día. Afago falar dos meus fillos, que me matan a desgustos e, de cando en vez, se o tempo permítemo, poño a parir á miña veciña de abaixo, que se pasa as noites de festa e levántase  tardísimo ao día seguinte.

- Pois lle deixo aquí co seu paseo e espero que lle conte a súa vida a moita xente.
-Un pracer. A bufanda onde mándocha?

-Señora, que non necesito unha bufanda.
-Home, por Deus. Non me fagas o feo, que xa a empecei a facer...

-Pero porqué está a facela?Que non quero unha bufanda!
- Véxoche alterado, e un pouco delgado tamén. Queres que che prepare un ovo frito?

Ningún comentario